agencja reklamowa

agencja reklamowa

agencja_reklamowa_2.jpg

Zostawmy na moment internet, choć jego znaczenie w świecie promocji jest dziś kluczowe. Pamiętajmy wszak, że wciąż agencja reklamowa nie może zapominać o innych nośnikach treści marketingowych, które nadal cieszą się sporym audytorium. Na pierwszym miejscu trzeba tu wymienić telewizję, która każdego dnia przyciąga przed ekrany odbiorników wiele milionów osób. Telewizor stał się towarzyszem naszej codzienności, który nie zawsze jest traktowany z uwagą, ale gra sobie w tle wypełniając dźwiękiem najbliższe otoczenie. Pomiędzy audycjami, jak też w ich trakcie nie brakuje spotów reklamujących najróżniejsze produkty. Gra idzie o wielu klientów, a jej wartość przelicza się na spore pieniądze. Trwający około 30 sekund film, który wyprodukuje agencja reklamowa, emitowany w porze najwyższej oglądalności może w przypadku najpopularniejszych stacji kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych.

To naprawdę wiele, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że zwykle takich emisji na przestrzeni kilkunastu dni jest wiele. Obrazuje to, ile trzeba zainwestować, aby liczyć na spore zainteresowanie produktem ze strony widzów. Nie ma przy tym gwarancji, iż skutki będą tak dobre, jak pierwotnie zakładano. Agencja reklamowa musi lojalnie uprzedzać o tym każdego zleceniodawcę. Prościej sprawy mają się w radiu. Tam nie trzeba produkować obrazu, a jedynie spoty dźwiękowe, które są tańsze w wykonaniu oraz emisji. Statyczne reklamy w prasie drukowanej to już spokojne zajęcie dla grafików.

Tak czy siak warto się przyłożyć, bo dzięki temu agencja reklamowa może czerpać dochody z różnych kierunków.

https://www.kartkiswiateczne.com.pl/kartki-wielkanocne drukarnia etykiet

Zostaw

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *